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Análisis, diseño e implementación de servicios en línea (detalles de llamadas, facturas y guía virtual) en linkotel s.a.

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dc.contributor.author Saltos, Carlos
dc.contributor.author Valverde, Galo
dc.date.accessioned 2009-08-05
dc.date.available 2009-08-05
dc.date.issued 2009-08-05
dc.identifier.uri http://www.dspace.espol.edu.ec/handle/123456789/6358
dc.description.abstract The project that is described in this document, has as principal aim develop 3 services on line in Linkotel S.A. to optimize time in the clients, under a basic scheme of safety of 3 layers, prosecuting as result to improve the times of answers the clients, reducing the losing portfolio and giving empowerment to client 24 hours of the day, 7 days of the week, about the information that him concerns by Internet. en
dc.language.iso spa en
dc.rights openAccess
dc.subject SERVICIOS EN LÍNEA en
dc.subject CAPAS en
dc.subject TIEMPO DE RESPUESTAS en
dc.subject INTERNET. en
dc.title Análisis, diseño e implementación de servicios en línea (detalles de llamadas, facturas y guía virtual) en linkotel s.a. en
dc.type Article en


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